01 juli 2008

Gæstedesigner

I dag kan jeg så fortælle en lille hemmelighed...
Henriette og Heidi fra www.scrapsisters.dk, har spurgt om jeg ville være JULI månedsgæstedesigner hos dem, og det var jeg meget stolt over at blive spurgt om, så jeg sagde straks JA.
I kan se min lille "historie" her:
http://www.scrapsisters.dk/gaestedesigner/annette.shtml

I dag har jeg været en tur på Fyn og besøge MultiScrap, som snart flytter i nye og super flotte lokaler i Odense. Dem glæder jeg mig til at se i næste måned.


Ha' en super dejlig aften,
Annette

9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Tillykke. Superflotte LOer du har lavet. Håber der kommer et kursus hos Dreampapers. Det må jeg da prøve på et tidspunkt.

Karina Beck sagde ...

Ja et DIGI kursus altså ; ) ; )

Lina sagde ...

Stort tillykke - og meget velfortjent også. Du laver nogen super LOs, både papir og digi :)

lam sagde ...

stort tillykke herfra, det er så fuldt ud fortjent

Anonym sagde ...

STORT tillykke til dig søde Annette - Godt gået :-)

Gitte sagde ...

Stort tillykke og godt gået. Det er også velfortjent.
Jeg var lige en smut forbi galleriet. wauw nogle flotte LO du har lavet. (jeg smutter jeg skal igang med at lifte) :o)

Netti sagde ...

Tillykke med det. Det forstår jeg godt at du har sagt ja til.

Majer sagde ...

Tillykke med titlen :-)

Anonym sagde ...

Stort tillykke ! Det er altså også nogle skønne LOer du har laver :O)