03 maj 2008

Andrea og Natasja

Igår var der 5 timers Tøse-Scrap i DreamPapers, men jeg havde ikke rigtig nogle billederne liggende af mine egne børn, så jeg valgte at bruge disse 2 billeder af Andrea.

Bagefter lånte jeg et billede af Natasja fra hun var ca. 7 måneder. Det er mit første 15x30 LO.


National Scrapbooking Day
3. maj 2008

Spar 20% på ALT i DreamPapers webbutikken og forretningen på Høje Taastrup Boulevard
Forretningen har idag åbent fra klokken 10.00 - 14.00.
(gælder dog ikke allerede nedsatte varer)
På webordre, bliver de 20% først trukket efter bestillingen, så skal du betale med bankoverførelse, skal du lige vente på en mail fra mig ang. beløb. Betaler du med dankort, trækker jeg 20% mindre fra dit kort.
Tilbuddet gælder KUN den 3. maj, men helt til kl. 23.59.
(dvs. hvis ordren ikke er afgivet inden - gælder tilbuddet ikke længere... desværre)

Ha' en fantastisk scrap-dag, håber du får lavet en masse,
Annette

2 kommentarer:

Netti sagde ...

Sikke nogle supersøde layouts du har fået lavet. Dit papirvalg er virkelig lækkert og i dejlige farver.
Jeg har skam været forbi shoppen :o)

lam sagde ...

hvor dejligt at se endnu nogle layout fra din hånd i PAPIR. super flotte og fyldt med søde detaljer