12 oktober 2007

Best Blog Friends



1000 tak til Anne for denne award, som jeg er meget glad for at modtage. Anne skrev disse ord om mig: Annette fra DreamPapers- en af de scrappere, jeg har kendt længst og som har været en stor hjælp med starte Paperfarmen op.
Anne og jeg startede vores scrapvenskab, med at lave 2 personers mini swaps. Dejligt hvad et par hvide kuverter med lidt papir kan udvikle sig til. Jeg ville gerne sende awarden retur til dig Anne, men syntes det er hyggeligere at den kommer lidt rundt i landet. Men du er i mine tanker.

Jeg sender awarden videre til:

Lisette aka LAM. Som er en af mine rigtig gode scrapvenner. Lisette er der altid for mig, hvis jeg skal have en god idé til et LO, har brug for at snakke og hjælper altid gerne med at undervise i DreamPapers. Tak Lisette.

Lone. Syntes jeg også fortjener denne award. Du er tit forbi min blog, og er altid sød til at ligge en kommentar til mig. Det sætter jeg stor pris på. Tak Lone.

1 kommentar:

Lone sagde ...

1000 tak Annette det var rigtig sødt af dig. Altid hyggeligt at besøge din blog, og din butik ;-)
Hej fra
Lone